Sajam nameštaja trasirao put ka svetskom tržištu

BEOGRAD – Na Beogradskom sajmu uspešno su završeni 56. Međunarodni sajam nameštaja, opreme i unutrašnje dekoracije i 56. Međunarodni sajam mašina i alata iz oblasti drvne industrije.

Najveći događaj industrije nameštaja i drvne industrije u ovom delu Evrope protekao je u znaku velikog interesovanja posetilaca za ovogodišnju izuzetnu sajamsku ponudu, koja je prikazala u kom pravcu se kreće ova kreativna i perspektivna grana industrije.

Uz prisustvo uglednih dizajnera i velikog broja poslovnih ljudi, kupaca i distributera iz svih krajeva sveta, sajam je u kosmopolitskom duhu premijerno predstavio vrhunski dizajniran, upečatljiv nameštaj kao i nadolazeće hitove u sferi dizajna.

U halama se razgovaralo na preko deset svetskih jezika, a nezamenljiva sajamska atmosfera ove godine rezultirala je rastom poslovnih posetilaca i dinamičnim poslovnim aktivnostima.

Sajam mašina i alata iz oblasti drvne industrije, koji se istovremeno odvijao u hali 5, prikazao je inovacije, najnovija tehničko-tehnološka rešenja koja otvaraju vrata daljim unapređenjima postojećih proizvodnih pogona i rađaju ideje za nove pravce razvoja drvno-prerađivačke i industrije nameštaja Srbije.

Sajam je okupio velike, renomirane kompanije iz Italije, Švajcarske, Nemačke, Austrije, Turske, Švedske, Bosne i Hercegovine, Hrvatske…, uz premijerno učešće značajnih svetskih firmi i brendova: Arketipo, Team 7, Bora, Punkt Moebel, Furninova, Leta…

Ove godine primetan je značajan pomak u asortimanu domaćih proizvođača nameštaja koji su pokazali da prate svetske trendove i da su proizvodi po dizajnu i kvalitetu, u rangu inostranih kompanija i konkurentni na svetskom tržištu.

Izgradnja prepoznatljivog vizuelnog i tržišnog identiteta Srbije, gde prerada domaćeg drveta i proizvodnja nameštaja spadaju u strateške grane privrede, uspešno je predstavljena inostranim kupcima i poslovnim posetiocima. Otvarajući sajmove, ministar trgovine, turizma i telekomunikacija Rasim Ljajić, istakao je rast i napredak Beogradskog sajma nameštaja u svim segmentima, kao i pozitivnu statistiku ovih privrednih grana.

Svoju šansu da se predstave na Sajmu nameštaja dobili su i mladi, perspektivni autori koji donose novu kreativnu i pokretačku snagu, a svoja najsvežija i inovativna rešenja u oblasti dizajna promovisali su na već poznatoj Izložbi mladih dizajnera / Young Designers Exhibition.

Popularan događaj i svojevrstan specijalitet Sajma nameštaja, Design Talks, i ove godine okupio je veliki broj eminentnih govornika iz cele Evrope kao i vlasnike regionalnih kompanija, učesnica na sajmu. Dinamičan program i razgovori sa akterima koji intenzivno učestvuju u kreiranju industrije nameštaja, vođeni su na uvek aktuelne teme o izazovima rada na vlastitoj proizvodnji i razvijanju brenda, konstantnom usavršavanju i izlasku na tržište.

Prestižne nagrade Zlatni ključ i Sajamski ključ, najinovativnijim i najuspešnijim izlagačima na 56. Beogradskom sajmu nameštaja, dodelio je internacionalni žiri.

Sajam nameštaja je postigao iskorak u kvalitetu izlagačkog programa i organizaciji, i pokazao da spremno dočekuje nove zahteve tržišta pružajući dobru vidljivost domaćim proizvođačima i punu podršku za dalji rast drvno-prerađivačke i industrije nameštaja Srbije.

(Izvor: Beogradski sajam)